Thursday, January 21, 2010

Wirkab e-Store StormReaders





(Antara buku dan vcd di Kedai Online Stormreaders)

“Sampaikan olehmu daripadaku walau sepotong ayat” –maksud hadis

Dalam menghadapi era globalisasi yang serba mencabar ini, berbagai cabaran baru timbul dan manusia perlu menghadapinya. Bekalan ilmu amat penting bagi menghadapi kehidupan yang mencabar ini. Jesteru saya mengambil kesempatan untuk bersama Stormreaders supaya turut sama terlibat dalam penyebaran ilmu ini melalui jualan buku-buku agama karangan mereka yang arif dalam bidang masing-masing.
Di sinilah saya memulakannya, sekiranya anda berminat untuk membeli buku-buku ilmiah secara online, sila klik di bawah ini :
http://www.stormreaders.net/wirkab

Stormreaders sebenarnya merupakan sebuah anak syarikat kepada Telaga Biru Sdn Bhd, sebuah syarikat bumiputera Islam yang telah beroperasi sejak 1997 yang berpengalaman menerbitkan produk-produk Islam yang disampaikan oleh ikon-ikon terkenal Negara seperti Dato’ Ismail Kamus, Dato` Dr Hj Mohd Fadzilah Kamsah , Ustazah Dato’ Siti Nor Bahyah ,Ustaz Zahazan Mohamed, Ustaz Zaharuddin Abdul Rahman dan lain-lain dalam berbagai format melibatkan cenderahati, kaset, CD, VCD dan buku.
Sebagai sebuah syarikat Islam yang prihatin kepada perkembangan semasa melibatkan umat Islam, Telaga Biru Sdn Bhd diwakili oleh Stormreaders merasai kepentingan mewujudkan rangkaian perniagaan baru yang jauh dari penganiayaan golongan tengah. Plan perniagaan yang dibangunkan ini secara dasarnya berdiri di atas prinsip yang dinyatakan Allah dalam al-Quran : Bertolong-tolonglah kamu dalam kebaikan.
Semoga usaha yang sedikit ini akan memberi manfaat untuk kita semua.

No comments:

Post a Comment